Főmenü:
Rólunk írták
Telefonos mosógépek
2009-03-06
A Turismo d'Italia oldalán részletesen olvashattunk az IMESA legfrissebb újdonságáról, a Teleasszisztencia szolgáltatásról, amely szériafelszerelés a cég valamennyi 14 kg kapacitást meghaladó mosógépében, illetve a kisebbekhez igény szerint beépíthető.
A telekommunikációs rendszer lehetővé teszi a meghibásodás azonnali kezelését. A gép mikroprocesszora jelet küld a GPRS modulnak, amely küld egy SMS-t az IMESA központi ügyfélszolgálatára, az ügyfélszolgálat pedig továbbítja az üzenetet a megfelelő részlegnek. A pontos adattovábbítást a Telecom Italia roamingolásra is alkalmas hálózata biztosítja. A szolgáltatás egyedülálló a piacon, és a felhasználóknak semmilyen költséggel nem kell számolniuk. A SIM kártya, és a telefonszolgáltatás díját a cég állja. Még az előtt, hogy a mosodatulajdonosnak ideje lenne telefont ragadni, az ügyfélszolgálat központja már rendelkezik is minden szükséges információval: gyári szám, beüzemelés helyszíne, feltételezett hiba, annak lehetséges okai, és a javításhoz szükséges lehetséges alkatrészek. Egy bizonyos mosásmennyiség után (általában 1500 mosás) maga a gép veszi fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, hogy teljes átvizsgálást kérjen, ekkor elég időpontot egyeztetni a szervizes munkatárssal, aki felméri a gép állapotát, beolajozza az alkatrészeket, kicseréli az elkopott, elhasználódott tömítéseket, szíjakat. A rendszeren keresztül lehetőség nyílik egyedi mosási programok installálására is. Az olasz IMESA képviseletét 2009. Január 1-je óta Magyarországon a QWINTEX Kft. látja el. A magyar képviselet, azaz az IMESA HUNGARY létrejöttével bemutatóterem, országos szervízhálózat, gép- és alkatrészraktár áll a magyar vásárlók rendelkezésére. www.imesa-hungary.hu
Vendég&Hotel online
Almenü: