Főmenü:
Rólunk írták
Telefonos mosógépek
2009-03-06
A Turismo d'Italia oldalán részletesen olvashattunk az IMESA legfrissebb újdonságairól, a
Teleasszisztencia szolgáltatásról, amely szériafelszerelés a cég valamennyi 14kg kapacitást
meghaladó mosógépében, illetve a kisebbekhez igény szerint beépíthető.
A telekomunikációs rendszer lehetővé teszi a meghibásodás azonnali kezelését. A gép
mikróprocesszora jelet küld a GPRS modulnak, amely küld egy SMS-t az IMESA központi
ügyfélszogálatára, az ügyfélszolgálat pedig továbbítja az üzenetet a megfelelő részlegnek.
A pontos adattovábbítást a Telecom Italia roamingolásra alkalmas hálózata biztosítja.
A szolgáltatás egyedül álló a piacon, és a felhasználónak semmilyen költséggel nem kell számolniuk.
A SIM kártya, és a telefonszolgáltatás díjját a cég állja. Mielött a mosodatulajdonosnak ideje lenne
telefont ragadni, az ügyfélszolgálat központja már rendelkezik is minden szükséges információval:
gyári szám, beüzemelés helyszíne, feltételezett hiba, annak lehetséges oka, és a javításhoz szükséges
alkatrészekről. Egy bizonyos mosás után (általában 1500 mosás) maga a gép veszi fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, hogy teljes átvizsgálást kérjen, ekkor elég időpontot egyeztetni a szervizes munkatársal, aki felméri a gép állapotát, beolajozza az alkatrészeket, kicseréli az elkopott, elhasználódott tömítéseket, szíjjakat. A rendszeren keresztűl lehetőség nyílik egyedi mosásprogramok installálására is.
Az olasz IMESA képviseletét 2009. Január 1-je óta Magyarországon a QWINTEX Kft. látja el.
A magyar képviselet, azaz az IMESA-HUNGARY létrejöttével bemutatóterem, országos szervíz hálózat,
gép- és alkatrészraktár áll a magyar vásárlók rendelkezésére. www.imesa-hungary.hu
Vendég&Hotel online
Almenü: